„Zła chwila” - K.N. Haner.

Drogi Czytelniku...

Na wstępie muszę zaznaczyć, że jest to lektura przeznaczona wyłącznie dla pełnoletnich miłośników literatury, ponieważ zawiera pikantne sceny erotyczne i wulgarne słownictwo.


Dziewczyna, która nie da sobie już 'w kaszę dmuchać'? Tak.
Trauma? Niezmiennie.

Wykorzystywanie? Cóż...
Ból? Będzie.

Bezwzględny świat mafiozów? Oczywiście.
Smutek, żal? Uhum...
Niespodzianki? I to nie jedna.
Walka? Tak.
Namiętność? Jasne.
Zaintrygowani?
Brzmi jak mieszanka iście wybuchowa, prawda?
Zapewniam Was, że taką właśnie jest.

Między innymi właśnie to serwuje nam K.N. Haner w swojej najnowszej książce pod tytułem „Zła chwila”. 
Jaki osiągnęła efekt? Standardowo zapraszam do lektury książki, wtedy poznacie odpowiedź.
Jest to trzeci (i mam nadzieję, że nie ostatni) tom cyklu Niebezpieczni mężczyźni.


Wspaniale było przenieść się do świata Blaire, Phixa, Liama, Masona, Harry'ego, Lucasa, Revaza i innych.

Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.
Już odpowiadam.


Po pierwsze, bohaterowie. Są, tak jak w pierwszych tomach, świetnie wykreowani, ogromnie zróżnicowani i bardzo interesujący. Mogę śmiało powiedzieć, że jeszcze bardziej polubiłam Blaire, za jej siłę i chęć walki. Niestety były też momenty, w których jej naprawdę współczułam. Zastanawiałam się, co ja zrobiłabym w pewnych sytuacjach na jej miejscu. Muszę przyznać, że czasami też jej zazdrościłam. Nie zdradzę jednak czego. Moją sympatię zdobył też Liam.
Jeśli chodzi o Phixa i Masona, cóż... Ich nadal najchętniej powiesiłabym za pewną część ich ciał i...
Ja wiele mogę zrozumieć, ale nie to, co robili.
Dobra, nie napiszę już nic więcej. Jak zawsze nie chcę zdradzać za wiele.

Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że prawdziwy rollercoaster, przynajmniej dla mnie, to w tym przypadku troszkę za mało powiedziane. Książka zaczyna się (i kończy zresztą też) prawdziwą 'bombą' jaka spada na naszych bohaterów (zwłaszcza na Blaire), w międzyczasie wcale nie jest spokojniej. Pisarka serwuje nam emocje ogromnymi porcjami. Nie brakuje tu zaskakujących zwrotów akcji, wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczane są na każdym kroku nasze persony, zwłaszcza Blaire.


Po trzecie, zakończenie. Cóż, mogę powiedzieć tylko jedno, mianowicie, totalnie mnie rozwaliło, sprawiło, że teraz, zaraz chcę przeczytać kolejny tom. Leci za to oczywiście plus.


Po czwarte, trudne i ważne tematy. Pisarka ponownie po nie sięgnęła, mam tu na myśli choćby ból, tęsknota, traumę, tkwienie w toksycznym związku... Nie łatwo o tym pisać. Autorka jednak poradziła sobie z tym bardzo dobrze, pokazała nam jakie mogą być ewentualne konsekwencje wyżej wymienionych kwestii. Przyznaję za to plusa.


Po piąte, świat mafiozów. Pisarka po raz n-ty udowodniła, że dobrze czuje się w tych klimatach, co chwilami jest troszkę przerażające...

Po szóste, styl pisania. Autorka znów pisze w sposób lekki i przyjemny dla oka (co wcale mnie już nie dziwi). Sprawia to, że książkę tę czyta się łatwo i szybko (stanowczo zbyt szybko, 'pochłonęłam' ją na raz niemal w rekordowym czasie).

Po siódme, sceny seksu. Powiem jedno, były bardzo pikantne, lecz nie za wulgarne (no może chwilami).

Powieść, tak jak jej poprzedniczka, nie do końca jest lekką lekturą do poduszki.


Opowieść pokazuje, że każdy może się zmienić oraz to, że nie należy brać nigdy niczego za pewnik.


Książka, tak jak jej poprzedniczki, praktycznie czyta się sama. Historia cholernie (wybaczcie, znowu musiałam tak to określić) wciąga, sprawia, że chce się być częścią życia (chociaż momentami naprawdę niebezpiecznego) naszych bohaterów i nie opuszczać go aż do finału, przynajmniej w tym tomie.

Autorce ogromnie dziękuję za tę historię. :)
Mam nadzieję, że ciąg dalszy historii Blaire i Phixa powstanie i to jak najszybciej.


Ogólna ocena - 6/6. :)
POLECAM, POLECAM, POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.

Pozdrawiam Iza.

ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU EDITIO RED. :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.