„Więcej niż pocałunek” - Helen Hoang.

Drogi Czytelniku...

Kobieta z problemami? Tak.
Mężczyzna do towarzystwa? Jest.
Nauka seksu? Obecna.
Zaintrygowani?
Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę.

Ja byłam, nawet bardzo. To zawsze coś nowego.
Między innymi właśnie to porusza Helen Hoang w swojej powieści pod tytułem „Więcej niż pocałunek”. 
Jaki osiągnęła efekt? By poznać odpowiedź na to pytanie, standardowo zapraszam do lektury.
Jest to pierwszy tom serii The Kiss Quotient.


Wspaniale było przenieść się do świata Stelli, Michaela i innych.

Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.

Już odpowiadam.

Po pierwsze, bohaterowie. Są dobrze wykreowani, zróżnicowani i bardzo interesujący. Polubiłam Stellę. To dobra, lecz zagubiona dziewczyna (takie odniosłam wrażenie).
Jeśli zaś chodzi o Michaela, on nie przypadł mi do gustu. Jego zawód od razu mnie od niego odrzucił. Nie przekonałam się do niego do samego końca. 

Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że to prawdziwy rollercoaster. Książka zaczyna się dość ciekawe. Akcja powoli biegnie do przodu. Autorka dawkuje nam emocje małymi porcjami. Nie brakuje tu zaskakujących zwrotów akcji, wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczone są na każdym kroku nasze persony, zwłaszcza Stella.

Po trzecie, ważne tematy. Są tu zawarte, nie zdradzę jednak dokładnie o co chodzi, chcę by każdy sam to odkrył. Daję za to plusa.

Po czwarte, styl. Powieść napisana jest w specyficznym stylu, pisarka ma lekkie pióro, ale jednak nie do końca lekko się to czyta (choć szybko).

Powieść nie jest lekką lekturą do poduszki.

Opowieść świetnie pokazuje co potrafi zrobić odważna i zdesperowana kobieta  w pewnych okolicznościach (więcej nie zdradzę).

Książka praktycznie czyta się sama. Czas podczas tej lektury zleciał szybko. Historia wciąga, sprawia, że chce się być częścią życia naszych bohaterów.

Autorce dziękuję za tę historię. :)


Ogólna ocena - 5/6. :)
POLECAM, POLECAM, POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.


Pozdrawiam, Iza.


ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA POWIEŚCI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU MUZA. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.