„Zranione uczucia” - K.A. Figaro.

Drogi Czytelniku...

Na wstępie muszę zaznaczyć, że jest to książka skierowana głównie do pełnoletnich miłośników literatury, ponieważ zawiera między innymi sceny erotyczne i wulgarne słownictwo (oj, tego tu nie brakuje).

Miłość? Tak.
Układy? Tak.
Desperacja? Tak.
Problemy? Cóż...
Trudne decyzje? Będą.
Niepewność? Niestety.
Między innymi właśnie to znajdziemy w książce pod tytułem „Zranione uczucia”, autorstwa K.A. Figaro. 
Jaki osiągnęła efekt? By poznać odpowiedź na to pytanie, standardowo odsyłam do lektury.
Jest to drugi tom cyklu Prosty układ.

Miło było ponownie przenieść się do świata Łucji, Dymitra, Igora i innych.

Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.
Już odpowiadam.

Po pierwsze, bohaterowie. Po raz drugi są dobrze wykreowani, zróżnicowani i bardzo interesujący.
Nie jestem tylko pewna czy do końca kogoś polubiłam...


Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że nie jest to prawdziwy rollercoaster, przynajmniej dla mnie, lecz niewiele brakuje. Akcja rozkręca się dość szybko, utrzymuje się to do końca. Autorka serwuje nam tu emocje dużymi porcjami. Nie brakowało mi tu też zaskakujących zwrotów akcji oraz wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczone są nasze persony.

Po trzecie, styl. Książka, tak jak tom pierwszy, napisana jest lekkim piórem, dzięki czemu czyta się ją dość szybko. Daję za to plusika.

Powieść jest lekką lekturą do poduszki.

Opowieść pokazuje, że 'jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz'.

Książka praktycznie czyta się sama. Historia wciąga, sprawiła, że chce się być częścią życia naszych bohaterów.

Autorce dziękuję za tę przygodę.


Ogólna ocena - 4,5/6. :)
POLECAM, POLECAM, POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.

Pozdrawiam, Iza.


ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU GRUPA WYDAWNICZA FOKSAL. :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.