„Zemsta gangstera” - Anna Wolf. [PRZEDPREMIEROWO]

Drogi Czytelniku...

Na wstępie muszę zaznaczyć, iż jest to książka skierowana raczej do pełnoletnich miłośników literatury, ponieważ zawiera wulgarne słownictwo (oj, po raz kolejny sporo tego tu mamy) i sceny erotyczne.

Duże pieniądze? Są.
Układy? Będą.
Spiski? Jasne...
Mafia? Tak.
Tajemnice? Obecne.
Emocje? Jasne, i to sporo.
Nieporozumienia? Cóż...
Zdrady? Zdarzą się.
Gniew? Niestety.
Między innymi właśnie to serwuje nam Anna Wolf w swojej najnowszej książce pod tytułem „Zemsta gangstera”. 
Jaki osiągnęła efekt? By poznać odpowiedź na to pytanie, jak zawsze odsyłam do lektury.
Jest to drugi tom cyklu Gangsterzy.

Wspaniale było przenieść się do świata Antona, Jordan, Chloe, jej brata Nicka, Nathana, Aleksieja, Olega, Ivana, Saszy, Rosto, Alexa, Davida, Sergieja i innych.

Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.
Już odpowiadam.

Po pierwsze, bohaterowie. Po raz kolejny są bardzo dobrze wykreowani, zróżnicowani i interesujący. Nie polubiłam niestety nikogo...
Dlaczego? A to już zostanie moją tajemnicą.
Zapraszam do lektury książki, wtedy dowiecie się więcej.


Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że to prawdziwy rollercoaster, przynajmniej dla mnie. Akcja rozkręca się dość szybko, nie zwalnia ani na chwilkę, cały czas coś się dzieje. Autorka serwuje nam emocje sporymi porcjami. Nie brakuje tu zaskakujących zwrotów akcji, wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczone są na każdym kroku nasze persony.

Po trzecie, emocje. Gwarantuję Wam, że tak, jak w poprzednim tomie ich tu nie zabraknie, od smutku i gniewu do szczęścia i śmiechu (tego było bardzo dużo, momentami naprawdę się ubawiłam). Leci za to oczywiście plus dla książki.

Po czwarte, i znów ten świat gangsterów. Autorka ponownie świetnie pokazuje panujące w nim zasady. Przyznaję za to oczywiście plusika.

Po piąte, styl. Autorka, co mnie już nie dziwi, pisze lekko i przyjemnie dla oka, dzięki czemu książkę czyta się szybko i łatwo. Daję za to kolejnego plusa.

Po szóste, układ. Książka napisana jest z perspektywy kilku osób. To jest fajne.

Powieść zdecydowanie jest lekką lekturą do poduszki.

Opowieść pokazuje, że nasze szczęście zależy tylko od nas.

Książka praktycznie czyta się sama. Historia wciąga, sprawia, że chce się być częścią życia (choć momentami niebezpiecznego i mocno pokręconego) naszych bohaterów i nie opuszczać go aż do końca, tak jak było to w poprzednim tomie.

Autorce bardzo dziękuję za tę przygodę. Nie mogę doczekać się następnego tomu. :)


Ogólna ocena - 6/6. :)
POLECAM, POLECAM, POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.


Pozdrawiam, Iza.


ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU NIEZWYKŁE. :)


Komentarze

  1. Zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zemsta gangstera była ciekawa ale ja czekam na Ryzyko gangstera...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.