„Dziewczyna ze złotej klatki” - Anna Szafrańska. [ZAPOWIEDŹ]


  Informacje:

  • Autor: Anna Szafrańska
  • Tytuł oryginalny: Dziewczyna ze złotej klatki 
  • Tytuł polski: Dziewczyna ze złotej klatki 
  • Wydawnictwo: Novae res
  • Kategoria: Literatura obyczajowa/Romans 
  • Cykl: Brak
  • Data wydania: 25 października 2017
  • Liczba stron: 400

 Opis książki:

Obrzydliwie bogaci rodzice, luksusowa rezydencja, służba i ochrona, ekskluzywna prywatna szkoła. Osiemnastoletnia Amelia Raczyńska może mieć wszystko, co da się kupić za pieniądze. Ceną za to jest bezwzględne podporządkowanie się woli apodyktycznych rodziców, którzy zaplanowali jej drogę życiową i wybrali kandydata na męża. Ona tymczasem chciałaby żyć jak normalna nastolatka, realizować własne marzenia, cieszyć się swobodą, popełniać własne błędy. A przed wszystkim doświadczyć miłości, której brak w jej pozornej wzorowej rodzinie. Próbując się wyrwać ze złotej klatki, mota się w kłamstwa, które niszczą rodzące się uczucia. Wydarzenia przybierają dramatyczny obrót.


„- Nigdy otwarcie tego nie przyznałem, ale potrzebuję oddechu. Marze o tym, by skończyć liceum, a na studia uciec do innego miasta albo nawet kraju. Na inną półkulę. Sfingować swoją śmierć i żyć normalnie pod innym nazwiskiem.
Wymówił to, o co ja od dawna się modliłam.
- Żartujesz, prawda? - spytałam niepewnie poruszając się nerwowo.
- Ale kusi, nie?
- Nie odpowiem.
- Wiem, że ty też nie dajesz sobie rady. - Zmarszczyłam brwi, biorąc wdech, by zaoponować, ale Igor mnie ubiegł. - Zauważyłem. Normalnie rzucasz się jak tygrysica, ale teraz jest w zamkniętej klatce i straciłaś nadzieje.
Nie zaprzeczyłam. Nie miałam powodu.”

  Opinie:

Rozwala wszelkie schematy i pokazuje, że z pozornie prostej historii można stworzyć przejmujący portret bezgranicznej miłości i totalnego poświęcenia, na jakie zdobyć się może zakochana osoba. Jestem oczarowana i chcę więcej!
Krystyna Meszka, cyrusia.blogspot.com.


 
„Najbardziej elektryzująca powieść tej jesieni - musisz przeczytać
!”
Michalina Foremska, papierowybluszcz.blog.pl.



Trzymająca w napięciu powieść o niespełnionych marzeniach, błędnie pojmowanej lojalności i miłości bez granic zamknie Was w klatce na długie godziny. Pozwólcie na to, nie pożałujecie.”
Angelika Zdunkiewicz-Kaczor, www.lustrorzeczywistosci.pl.

Komentarze

  1. Piękna okładka. Wymowny tytuł. Intrygujący opis. Tegoroczna jesień będzie zaczytana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że jesień będzie zaczytana. Tylko czas, czas...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.