Kiedy minął ten rok?

Drogi Czytelniku...

Bardzo się cieszę, że jesteś ze mną już 365 dni! :*

Nie mogę uwierzyć, że minął już rok.
Kiedy 05.04.2017 roku postanowiłam podzielić się z Wami pierwszą recenzją i założyłam tego bloga nie miałam pojęcia, że stanie się on tak ważną częścią mnie.

Podczas tego okresu wrzuciłam wiele zapowiedzi, wiele recenzji, w tym także przedpremierowych, nawiązałam kilka współprac z autorami i wydawnictwami. Dla niektórych mogłoby wydawać się, że to nic. Dla mnie jednak jest to mój mały sukces, z którego jestem bardzo zadowolona, szczególnie, że nie marzyłam nawet o połowie z tego, co już osiągnęłam. 

Napisałam nawet polecajki do dwóch książek jednej z moich ulubionych polskich autorek:

 

PS. Kto jeszcze ich nie czytał, radzę szybko nadrobić. :)

Z całego serca chciałabym PODZIĘKOWAĆ wszystkim tym, którzy zajrzeli tu choć na chwilkę, którzy przeczytali choć jedną recenzję, którzy zostawili choć jeden komentarz. Szczególne podziękowania kieruję do osób, które zostały tu na dłużej, okazały mi wiele wsparcia, blogerów udzielających mi rad oraz autorów i wydawców, którzy mi zaufali i przekazali egzemplarze do recenzji. 

Pierwsze urodziny bloga to idealna okazja do stworzenia dla niego logo, prawda?
Pragnę w tym miejscu Wam, moim drogim Czytelnikom, pokazać jako pierwszym logo, które od dnia dzisiejszego będzie, mam nadzieję, znakiem rozpoznawczym mojego bloga.
Co o nim sądzicie? :) Ja zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.



Pozdrawiam, Iza.

Komentarze

  1. Gratuluję pierwszych urodzin i wszystkich osiągnięć. Życzę kolejnych wielu lat pełnych inspiracji i sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne logo. Bardzo mi się podoba. Pamiętam, kiedy rok temu nosiłaś się z zamiarem postawienia swojego pierwszego kroku w świecie blogerskim... A teraz świętujesz! Warto było, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.