„Niemoralne propozycje” - Anna Wrońska

Drogi Czytelniku...

Na wstępie chcę zaznaczyć, że jest to antologia skierowana raczej do pełnoletnich miłośników literatury, ponieważ porusza tematy sfery erotycznej.


Napięcie erotyczne? Obecne.
Zdrada? Jest.
Zemsta? Tak.

Imprezy? Jasne.
Alkohol? Był.
Układy? Pewnie.
Fantazje? Będą.
Rozstania? Niestety...
Samotność? Cóż...
Flirt? A jakże.

Miłość? Oczywiście.
Pożądanie, namiętność? Jakżeby inaczej.

Problemy? Znajdą się.
Kłamstwa? Będą.
Kłopoty? Znajdą się...
Między innymi właśnie to znajdziemy w książce pod tytułem „Niemoralne propozycje” autorstwa Anny Wrońskiej.
Jaki osiągnęła efekt? By poznać odpowiedź na to pytanie zapraszam do lektury, książki oczywiście.


Miło było przenieść się do światów przedstawionych w opowiadaniach pani Anny.

Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.
Już odpowiadam.


Po pierwsze, bohaterowie. Są dobrze wykreowani, zróżnicowani i bardzo interesujący. W tej kwestii nie zawiodłam się na żadnym opowiadaniu.


Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że o prawdziwym rollercoasterze nie może być tu mowy, cóż, powodem jest to, że historie są za krótkie by móc je oceniać w takich kategoriach. Opowiadania nie rozkręcają się za szybko, jednak wcale nie muszą. Autorka nie serwuje nam emocji ogromnymi porcjami. Troszkę brakuje tu zaskakujących zwrotów akcji, lecz nie wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczone są na każdym kroku nasze persony.


Po trzecie, styl. Wszystkie opowiadania napisane są lekkim piórem, dzięki czemu czyta się je bardzo szybko, łatwo i przyjemnie. Przyznaję za to plusika.


Po piąte, erotyka. Tak, jest tu obecna w każdym opowiadaniu, chociaż nie w takim stopniu w jakim się spodziewałam. Za to daję minusika. 
 
Książka zdecydowanie jest lekką lekturą do poduszki i praktycznie czyta się sama. Historie, choć krótkie, bardzo wciągają, lecz nie sprawiają, że chce się być częścią życia naszych bohaterów.

Autorce oczywiście dziękuję za tę przygodę. :)


Opowiadaniami, które spodobały mi się tu najbardziej są opowiadania: Współlokatorzy, Zemsta oraz Pierwsze randki. Nawet nie wiedziałam kiedy skończyłam je czytać. Najbardziej mnie wciągnęły.

Niestety z dwoma opowiadaniami było mi nie po drodze, mianowicie z tymi: Skutki oglądania scen erotycznych przez nastolatków oraz Nocleg. Czegoś mi w nich zdecydowanie brakowało.


Ogólna ocena - 4,5/6. :)
POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.


Pozdrawiam, Iza.


ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU NOVAE RES. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.