„Tam dokąd zmierzamy” - B.N. Toler. [ZAPOWIEDŹ]


  Informacje:

  • Autor: B.N. Toler
  • Tytuł oryginalny: Where One Goes 
  • Tytuł polski: Tam dokąd zmierzamy
  • Wydawnictwo: NieZwykłe
  • Kategoria: Literatura obyczajowa/Romans
  • Cykl: Brak
  • Data wydania: 09 maja 2018
  • Liczba stron: 420

 Opis książki:

Jak to możliwe, że ta sama sytuacja, która była udręką, okazuje się w końcu wybawieniem? 


Nie wierzyłam w duchy - do pewnego momentu. Sześć lat temu mrożący krew w żyłach wypadek zmienił moje życie… na zawsze. Mam na imię Charlotte, ale większość ludzi mówi do mnie Char… I mam szczególny dar. Rozmawiam z duchami. Bez obaw, nie wywołuję ich. Widuję je i rozmawiam z tymi, które zostają na ziemi, gdy nie mogą przejść na drugą stronę. W świecie żywych trzymają ich niedokończone sprawy. Przez ostatnich sześć lat bez przerwy używałam daru pomagania zagubionym duszom. Ale wszystko ma swoją cenę. Moje życie powoli zmierzało ku ciemności. Czułam przygnębienie i zaczęłam się poddawać. Zdałam sobie sprawę, że pomagając zmarłym, przestałam myśleć o sobie. Bez pieniędzy, bez dachu nad głową i - co najważniejsze - bez nadziei zdecydowałam, że jest tylko jedno wyjście: skończyć z tym wszystkim. Jednak los potrafi płatać figle. W jednej chwili chcę odebrać sobie życie, a w następnej ocala mnie Ike McDermott. Silny, przystojny żołnierz powstrzymuje mnie od chęci położenia kresu mojej rozpaczy. 
To ktoś, kto uśmiechem rozświetla każdy mrok. 
Czarujący i łagodny. 
Jest moim wybawicielem. 
I jest duchem. 
Zawarliśmy umowę. 
On pomoże mi znaleźć mieszkanie i nową pracę, a ja - by mógł przejść na drugą stronę - załatwić niedokończone sprawy, które wiążą się z jego bratem bliźniakiem - George’em, załamanym po śmierci Ike’a. Ike natomiast nie odejdzie w spokoju, dopóki nie będzie wiedział, że z bratem jest wszystko w porządku. Gdy zgodziłam się mu pomóc, nie przeczuwałam, że urzekną mnie czarujący ludzie z hrabstwa Bath oraz Ike i George McDermott. Teraz, gdy bracia zawładnęli moim sercem, staję przed okrutnym i niesprawiedliwym dylematem. Ratując George’a, muszę pozwolić Ike’owi odejść. Ale jak pozwolić odejść części swojej duszy? 
Serce pęka mu z rozpaczy, oczy ma pełne łez, jego lalka musi wrócić, bądź jej życia nadszedł kres.

  

Komentarze

  1. Jestem bardzo zainteresowana lekturą tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo o niej głośno i w sumie jestem nią zainteresowana. A jeśli w grę wchodzą duchy... jestem na tak :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio trochę wypadłam z "książkowego" obiegu i dokładnie nie wiem, jakie książki obecnie proponują wydawnictwa. Czas nadrobić zaległości! :) Powyższa pozycja bardzo mnie zaintrygowała. Tytuł książki nie jest jednoznaczny, okładka - intrygująca, opis - zachęcający. Tytuł, okładka i opis kuszą... Jestem bardzo ciekawa tej powieści. Muszę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną wrażeniami. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.