„Chwyć mnie” - A.L Jackson. [PRZEDPREMIEROWO]

Drogi Czytelniku...

Na wstępie chcę zaznaczyć, że znajdziemy tu między innymi sceny erotyczne i wulgarne słownictwo, więc to powieść skierowana głównie do pełnoletnich miłośników literatury.


Kłopoty? Znajdą się.
Emocje? Pewnie.

Kłótnie? Cóż...
Próby bycia odważnym? Tak.
Zmiany? Jasne.
Nienawiść? Obecna.
Nieporozumienia? Cóż...
Konflikty? Niestety...

Chęć zemsty? Uhum...
Strach? Tak.
Trudna przeszłość? Niestety.

Między innymi właśnie to znajdziemy w najnowszej książce A.L. Jackson pod tytułem „Chwyć mnie”. 
Jaki osiągnęła efekt? By poznać odpowiedź na to pytanie odsyłam do lektury.
Jest to drugi tom cyklu Falling Stars.


Miło było po raz drugi przenieść się do świata Emily, Royce'a, Maggie, Richarda, Mel, Nile'a, Pete'a, Leifa, Cory'ego i innych.


Na pewno zastanawiacie się jakie są moje odczucia po lekturze.
Już odpowiadam.


Po pierwsze, bohaterowie. Znów są dobrze wykreowani, zróżnicowani i interesujący. Czy kogoś polubiłam? Ponownie nie. Nie zdradzę jednak dlaczego.


Po drugie, fabuła. Nie chcę nikomu zdradzać tu szczegółów, jednak powiem, że to nie do końca prawdziwy rollercoaster, przynajmniej dla mnie, mimo iż akcja znowu rozkręca się dość szybko. Potem wcale nie jest spokojniej. Autorka serwuje nam emocje dużymi porcjami. Nie brakuje tu zaskakujących zwrotów akcji, wywoływania w nas skrajnych uczuć i problemów, którymi obarczone są na każdym kroku nasze persony.


Po trzecie, styl. Książka, tak jak jej poprzedniczka, napisana jest lekkim językiem, przystępnym dla każdego. To ułatwia i bardzo uprzyjemnia czytanie. Leci za to oczywiście plusik.

Po czwarte, układ. Historię poznajemy z dwóch perspektyw - jego (Royce'a) i jej (Emily). Bez tego zabiegu ta historia nie byłaby kompletna. Przyznaję za to plusa.


Powieść jest lekką lekturą do poduszki.

Opowieść pokazuje, że wydarzenia z przeszłości nie mogą mieć decydującego wpływu na naszą teraźniejszość, a tym bardziej przyszłość.


Książka, tak jak tom pierwszy, praktycznie czyta się sama. Historia wciąga, sprawia, że chce się być częścią życia naszych bohaterów i nie opuszczać go aż do ostatniej litery. 


Autorce dziękuję za tę przygodę. Czekam na kolejne tomy tego cyklu.

Przyznam Wam, że ten tom podobał mi się bardziej niż poprzedni. Odrobinę, ale zawsze. :) 

Ogólna ocena - 5/6. :)
POLECAM, POLECAM.
Warto po nią sięgnąć.


Pozdrawiam, Iza.


ZA EGZEMPLARZ I MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO PRZECZYTANIA KSIĄŻKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU MUZA. :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Cenny dług” - Marika Borula.

„Dziesięć poniżej zera” - Whitney Barbetti.

„Złote blizny” - Anna Dąbrowska.